ÁSZF

Vásárlási feltételek

Szolgáltató: Stamina Sportruházat, Pauliné Tihanyi Mária e.v. (székhely: 1172 Budapest Delelő u. 32., v.ig.sz: EV892527, nyilv.sz.: 6414280, adószám: 61529544-2-42).
Tárhely Szolgáltató: Tárhely.Eu Kft. (1144 Budapest, Ormánság u 4., cégjegyzékszám: 01-09-909968, telefon: +36 1 789 2 789, e-mail cím: support@tarhely.eu).

Rendelés menete
Vásárló választhat a honlapon megadott termékek közül, a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget, ellenőrizheti rendelése helyességét, adatbeviteli hiba vagy más ok miatt rendelés előtt módosíthatja vagy törölheti is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.  A “Pénztár” gombra  kiválaszthatja, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott belépési nevét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg nevét, számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, postai utánvét, stb.). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. Vásárló egy automatikus e-mailt kap a rendelés visszaigazolásáról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Árak és szállítási költség
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható, a rendelés összegétől függően változhat. Amennyiben hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Fizetési feltételek
Jelenleg személyes és utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása postai utánvéttel történik. A szállítás időpontjáról a rendelést követő nap délig lehetőség van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A szállítás időpontjára és mikéntjére a posta csomagküldési szabályzata vonatkozik, azt befolyásolni nem tudjuk.

A szállítástól elállás
Abban az esetben, ha a megrendelt áru raktárkészlete kifogyott,  illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől, és köteles erről a vásárlót tájékoztatni. Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal, Vásárló a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Vásárló a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A terméket csak a számlával együtt, eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi, és higiéniai állapotában vesszük vissza, a visszaküldés költségét Vásárló állja. Portósan visszaküldött csomagot nem veszünk át, hanem visszaküldjük a feladónak. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!